stave
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:47, 05 Lut 2013 Temat postu: Indywidualne Mistrzostwa Łodzi |
|
|
Łódzki Klub Graczy Marauder
we współpracy z Portem Łódź
serdecznie zaprasza na
MISTRZOSTWA ŁODZI w WH40K oraz WFB
Termin: 2013-02-23 (sobota WH40K) – 2013-02-24 (niedziela WFB)
Miejsce: Centrum Handlowe PORT ŁÓDŹ [link widoczny dla zalogowanych]
Wpisowe: 0 zł
Pula nagród: wyższa niż Masterowa
Limit Miejsc 40 miejsc - małe szanse abyśmy to już przeskoczyli.
Zgłoszenia: Pełne zgłoszenia z rozpiskami itd proszę przesyłać na maile podane w Regach. To zapewni w 100% miejsce na turnieju. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Harmonogram całej imprezy plus wymogi od Portu (np. zakaz spożywania alkoholu przy stołach itd) pojawią się max do końca przyszłego tygodnia.
Turniej WH40K
Termin: 2013-02-23 (sobota)
Miejsce: atrium Portu Łódź, ul. Pabianicka 245
Wpisowe: 0 zł
Format 1850
Limit miejsc: 40 miejsc - małe szanse abyśmy to już przeskoczyli.
Nagrody: sponsorowane przez Port Łódź, pula nagród powyżej średniej masterowej
Zgłoszenia: zgłoszenia zawierające id ligowe, imię, nazwisko oraz rozpiskę w formacie txt, lub pdf przesłać należy na adres: [link widoczny dla zalogowanych] Przesłanie zgłoszenia w terminie do 20 lutego do godz. 23.59 premiowane będzie 3 DP
Turniej będzie wliczony do ligi ogólnopolskiej.
Gramy 3 bitwy na 1850
Czas jednej gry: 3:00
2. Ramówka
Zapisy: 9:00-9:20
Pierwsza bitwa: 9:30-12:30
Druga bitwa: 12:45-15:45
Trzecia bitwa: 16:00-19:00
3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -1 pkt. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a gracze dostają automatyczne 0:0.
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Woda: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
4. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1850 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC z zastrzeżeniem że, jednostki nie mogą się triplować tzn. nie można wziąć 3 razy jednostki tego samego typu, nie dotyczy to troops.
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Sojusznicy
- Fortyfikacje poza Fortress of Redemtion
- Sojusznicy zajmują sloty w głównym FOC (ze swoimi normalnymi ograniczeniami), ale wymagane 1 HQ i 2 Troops muszą pochodzić z głównej armii.
- Jedna armia może posiadać albo sojuszników albo fortyfikacje. Nie może posiadać obu naraz.
Niedopuszczone są:
- Imperial armour
5. Zgłoszenia
Rozpiska powinna zawierać:
Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, miasto, ew.Id ligowe)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli
Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane
6. Wymogi
- Każdy gracz zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
7. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 3 D.pkt dla gracza za przesłanie ważnego zgłoszenia do 20 lutego do godz. 23:59
+ 10 D.pkt ocena kolekcjonerska- opis szczegółowy w późniejszym terminie.
b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
8. Bitwy
a) Gracze w I bitwie będą dobierani losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, fast attack scoruje
Cel misji: 2 znaczniki, po jednym w środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 5vp. Dodatkowo za każdy zabity fast przeciwnika gracz otrzymuje 1vp
Przyjmujemy, że jednostki latające mogą scorować w hoover mode
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: : Relic - na środku stołu ustawiamy znacznik wart 8vp. Obowiązują zasady Relic z podręcznika. Dodatkowo za każde dwie zabite jednostki wroga otrzymujemy 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie: Dawn of War
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe na środku ćwiartek stołu.
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie: Vanguard strike
Zgłoszeni:
1. Marcin "Templariusz" Błaszczyk
2. Kacper "Barnaky" Myszkorowski R
3. Mateusz Marczak
4. Piotr Zieliński "Zielus"
5. Piotr Jasiaczyk
6. Robert „Rupert” Rajkowski
7. Mateusz „Rydl” Karczewski
8. Forest R
9. Lucas
10. Shino
11. AlexTrusk
12. Marinechaosu R
13. metalfan
14. tomekjar
15. Markus
16. Reksio R
17. Major
18. SlaaN
19. Krysiak
20. Relax
21. kard
22. Maciej Uriel Sułkowski
23. Maciej 'crazyman' Ptasiński
24. Jacek 'squidioo' Obłaza
25. Michał 'miweq' Węgrzyn
26. Czart
27. UrbanChaos R
28. Skark
29. Smaltz
30. Ahosyta
31. Fastys
32. Alkasyn
33. Malinka
34. Maciej "Cebul" Cebula
35. Cezary R
36. Marcin Łukasiak R
37. Gothomog
38.
39.
40.
Po otrzymaniu rozpiski itd pojawi się stosowne R w zgłoszeniach i taka osoba ma zaklepane miejsce w 100% oraz dodatkowe punkty (pamiętajcie do 20 lutego )
Będą także inne atrakcje.
Serdecznie Zapraszamy
|
|