 |
www.bastionburgstadt.fora.pl Pabianickie forum graczy wh40k
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Douma
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:36, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czyli jak rozumiem w bitwie mojej z Kamilem zaczynamy w bazach??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:38, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ustawiasz znacznik w swojej ćwiartce, a potem się rozstawiasz. Normalnie jak w capture and control
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mendel
Administrator
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Eskrador
|
Wysłany: Czw 22:26, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Hydra zmasakrowała siły PDF
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrenAcid
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tamworth/Pe-ce
|
Wysłany: Czw 23:11, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Klasyczny przyklad taktyki na kleszcze....pluz dobre rzuty Mendla.
Rada dla Miska...zmien taktyke bo sie ludzie ucza walczyc z chimerami:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Relax
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią 9:27, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm jakby to powiedzieć poetycko - zdajsie, że siły "dobra" albo zwiały z Maleo albo dostaja w dupę na całej linii... Inquisition required.
Ostatnio zmieniony przez Relax dnia Pią 9:27, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:03, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Relax napisał: | Inquisition required. |
Cash required
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:37, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Scenariusz nr 14 – „Boom kaboom!” [scenariusz #2 walki o Seguti]
Mendel (SM - Szpony) vs Douma (IG - Planetary Defence Force aka PDF)
Miejsce: Maleo, miasto Seguti (nr 21 na mapie), w pobliżu reaktora
Punkty: 1750
FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elites, Fast Attack, Heavy Support (zakaz triplowania Elit, FA, HS)
Głównodowodzący: może ale nie musi brać udziału w bitwie (PDF może wystawić jako swego głownodowodzącego Lorda Terragusa wraz z weteranami).
Stół: 72” x 48”
Długość gry: 6 tur
Rozstawienie: pitched battle
Cel: take and hold. Na środku stołu ustawiamy znacznik w budynku (budynek ten to główna stacja kontrolna kompleksu atomowego). Wygrywa ten kto na koniec gry kontroluje znacznik. Jeśli po 6 turze nikt nie kontroluje znacznika zwycięża ten, kto zdobył więcej VP.
Zasady specjalne: deep strike, outflank, infiltracja (nie można w 12" od budynku ze znacznikiem).
Stary Smok ruszył na kompleks atomowy. Każdy wie, że jeśli go zdobędzie losy Seguti będą przesądzone. PDF na to nie pozwoli, nie mogą zawieźć. Czas rozpocząć bitwę!
Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Śro 9:39, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 8:37, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Scenariusz nr 15 – „Szturm” [scenariusz #2 walki o Vea]
Boo (Demony) vs Relax (SM - Ultramarines) + Douma (IG - PDF)
Miejsce: Maleo, miasto Vea (nr 9 na mapie), pałac gubernatora
Punkty: Boo 1700, Relax 1000, Douma 700
FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elites, Fast Attack, Heavy Support (zakaz triplowania Elit, FA, HS)
Sojusz ma 1 wspólny FOC, tyle że każdy z graczy musi wziąć chociaż 1 troops i 1 HQ.
Głównodowodzący: może ale nie musi brać udziału w bitwie.
Stół: 72” x 48”
Długość gry: 6 tur
Rozstawienie: pitched battle (długie krawędzie)
Cel: anihilacja, gramy na VP
Zasady specjalne: deep strike, outflank, infiltracja, za Imperatora! (jednostki sił sojuszu posiadają zasadę Stubborn)
Decydująca walka o miasto się rozpoczyna. Demony rozpoczęły szturm, obrońcy rozlokowali swoje siły. Jeśli lojaliści polegną demony wedrą się do pałacu i miasto będzie skazane na zagładę. Siły gubernatorskiej milicji nie dałyby rady same więc na pomoc przybyli Ultramarines. Bitwa będzie okrutna, ale cóż... Wojen nie wygrywa się czułymi słówkami.
Atak demonów został odparty. Marines wspierani przez Gwardię Imperialną pokonali agresora i obronili pałac gubernatora. Kontrola nad miastem Vea wciąż nie jest rozstrzygnięta. Tym zwycięstwem lojaliści dali nadzieję ludziom na Maleo, którzy ostatnio słyszeli tylko złe wieści.
Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Pią 8:34, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:37, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Scenariusz nr 16 – „Niebieska krew”
Zielony (Dark Eldars) vs Douma (IG - PDF)
Miejsce: Maleo, miasto Balanum (nr 28 na mapie)
Punkty: 1000
FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elites, Fast Attack, Heavy Support (zakaz triplowania Elit, FA, HS)
Głównodowodzący: może ale nie musi brać udziału w bitwie.
Stół: 72” x 48”
Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+.
Rozstawienie: specjalne! (ćwiartki). Rzucamy k6, zwycięzca wybiera dla siebie ćwiartkę, drugi gracz stawia się w ćwiartce naprzeciwko. Dark Eldarzy stawiają się pierwsi. Dark Eldarzy mogą (lecz nie muszą, wtedy rezerwy) postawić na stole oddziały Troops jeśli są w dedicated transport i Fast Attack w swojej ćwiartce 12" od środka, reszta ląduje w rezerwach. Przeciwnik może (lecz nie musi, wtedy rezerwy) postawić na stole Troops i Heavy Support gdziekolwiek w swojej ćwiartce.
Cel: znaczniki. Stawiamy 1 znacznik na środku stołu i po 1 znaczniku na środku każdej ćwiartki (bez tej w której zaczynają Dark Eldarzy), razem na stole mamy 4 znaczniki. Wygrywa ten kto na koniec gry kontroluje więcej znaczników, jeśli jest remis liczymy zdobyte VP.
Zasady specjalne: deep strike, outflank, infiltracja, Atak z zaskoczenia (po rozstawieniu gracz DE rzuca: 1 - zaczyna przeciwnik, 2+ - zaczyna gracz DE), Wstaje nowy dzień (obowiązują zasady Night fight; od 3 tury każdy gracz na koniec swojej tury rzuca kością, jeśli wypadło 6 słońce wstaje i w tym momencie kończą się zasady walki w nocy).
Mroczni Eldarzy korzystają z trwającej wojny i osłabionych sił obrońców. Znaleźli dla siebie łakomy kąsek - miasto Balanum. Słabo bronione i bogate, doskonały cel dla piratów. Większość sił lojalistów skierowana jest do walki z Hydrą lub Demonami więc najeźdźcy nie napotkają dużego oporu. Siły obronne są nieprzygotowane na atak, tym bardziej, że Mroczni Eldarzy atakują w nocy. Jeśli atak się powiedzie miasto będzie miało znacznie mniej mieszkańców i będzie znacznie biedniejsze. I przy okazji otworzy się droga do bazy Ultramarines...
Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Wto 9:43, 31 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:21, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Scenariusz nr 17 – „Inwazja” [scenariusz #3 walki o Vea]
Boo (Demony) vs Relax (SM - Ultramarines)
Miejsce: Maleo, miasto Vea (nr 9 na mapie)
Punkty: Boo 1300, Relax 1430
FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elites, Fast Attack, Heavy Support (zakaz triplowania Elit, FA, HS)
Głównodowodzący: może ale nie musi brać udziału w bitwie.
Stół: 72” x 48”
Długość gry: 6 tur
Rozstawienie: specjalne! Na środku stołu stawiamy znacznik ""blast" - jest to wyrwa w Osnowie. Przeciwnik demonów stawia swoje siły gdziekolwiek na stole z jednym wyjątkiem, nie może on postawić wojsk w 12" od wyrwy. Gracz demonów ma 1 turę (nie można ukraść inicjatywy)
Cel: znaczniki (jeśli remis liczymy VP). Stawiamy 4 znaczniki, każdy w połowie drogi od wyrwy do środka krawędzi stołu.
Zasady specjalne: deep strike, outflank, infiltracja, Wyrwa w Osnowie (siły demonów mogą wejść na stół normalnie przez Deep strike lub przez wyrwę - tak jakby wchodziły na stół z krawędzi stołu), Domena Chaosu (każdy wrogi model, który znajdzie się w 6" od wyrwy w Osnowie jest natychmiast wessany i zniszczony przez domenę Chaosu), Ratuj się kto może! (jednostki uciekają do najbliższej krawędzi stołu)
Czarne chmury nad miastem Vea zwiastują coś niedobrego. Mieszkańcy niedawno świętowali zwycięstwo lecz teraz ponownie muszą się ukryć. Rozwścieczony Aganazar Vor'sha otworzył portal. Udało mu się stworzyć wyrwę w Osnowie, przez którą atakują jego mroczne zastępy. Siły Ultramarines reagują natychmiastowo i rozmieszczają oddziały. Jeśli Ephatus zwycięży uratuje Vea, lecz jeśli przegra miasto zostanie pochłonięte przez demony. Nikt nie wie jakie okropności czekają Maleo gdy Aganazar Vor'sha zwycięży.
Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Pią 17:45, 24 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Relax
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Czw 18:43, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
1 Demony maja niemodyfikowana pierwsza ture
2 Moga wchodzic normalnie lub z portalu na srodku stolu
3 Jak sie znajde w poblizu tego portalu (a 2 znaczniki sa blisko) to mnie wessa
4 Moi dzielni wojacy beda spitalali szybko ze stolu - bo zawsze do najblizszej krawedzi (wiadomo ze demony i tak nigdzie nie spitalaja bo sa fearless)
Proponuje dla rownowagi zasade: extended city resources, ktora daje armii broniacej mozliwosc wystawienia sie o 10 procent ponad limit punktowy - to chyba uczciwe a jak dojdzie do VP to bedziesz mial wiecej do zdobycia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:34, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Scenariusz wziąłem z Battle Mission book.
Myślę, że powinien pozostać taki jaki jest, chyba że reszta również woli aby to zmienić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Relax
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią 16:33, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ale dodajmy, że jest to z rozdziału dla demonów i dlatego je nieco faworyzuje (scenary dla SMów faworyzują SMów w BM).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boo68
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:45, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Owszem. Ale mimo tego gdy graliśmy scenary z BM to w żadnym nie dokładaliśmy praktycznie bonusów dla armii przeciwnej. Nikt nie miał nic przeciwko, że gramy scenariusze stricte z BM tak jak zostały napisane.
Ale dobrze Relax, jeśli tak chcesz to ok.
Masz 130 pkt więcej.
Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Pią 17:45, 24 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Relax
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią 19:11, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przyznam, że brakowało mi akurat te 130 pkt do rozpiski, ale fajnie, że się zgodziłeś bo naprawdę czułem, że ten scenar faworyzuje demony.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|